کابران عزیز وبسایت binake برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه شیلد محافظ صورت (پکیج 2 عددی) آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه شیلد محافظ صورت (پکیج 2 عددی)


شیلد محافظ صورت (پکیج 2 عددی)، شیلد کاملا شفاف و ضد بخار، اتصالات ضخیم بدون روکش. قابل استفاده برای تمام سایز صورت. تعداد 2 عدد در هر بسته بندی ...
شیلد محافظ صورت (پکیج 2 عددی) یکی از وسایل محافظ شخصی است که کل صورت در برابر آلودگی‌ها و مواد شیمیایی حفاظت می شود. این نوع از شیلد محافظ صورت به منظور پیشگیری از انتقال بیماری‌های عفونی تهیه شده است. شیلد محافظ صورت (پکیج 2 عددی) یکی از ضروری ترین ابزار در این روز ها به حساب می آید. این محافظ به طول 20 سانتی متر جهت شیلد صورت برای تمام صورت‌ها مناسب است. ویژگی محافظ صورت این است که میتوان روی عینک طبی نیز استفاده کرد و همچنین در ساعاتی طولانی از نفوذ میکروب ها جلوگیری میکند. برخلاف ماسک ها که یکبار مصرف هستند شیلد محافظ صورت را میتوان به دفعات استفاده کرد به طور کلی می‌توان گفت که شیلدها محافظت بهتری نسبت به ماسک‌ها روی صورت ایجاد می‌کنند. وقتی شیلد محافظ صورت، روی صورت قرار می‌گیرد، دیگر امکان لمس صورت توسط دست وجودندارد و در نتیجه از انتقال بیماری‌ها تا حد زیادی پیشگیری می‌شود.


مطالب مرتبط

فروش ویژه شال گردن خزدار زنانه جادویی
فروش ویژه لامپ رقص نور LED
فروش ویژه ساعت مچی ضد خر و پف Dr Sleep
فروش ویژه کفش مردانه نیوبالانس مدل Green
فروش ویژه کیف لوازم آرایشی مسافرتی Vely Vely
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید